Holnapután ügynökség

Holnapután ügynökség

SPRITE - Avítt szemlélet!

2019. augusztus 03. - Ira M. Archa

SPRITE - Avítt szemlélet!

- „…Oltsd a szomjad, ne engem!” – mondja a reklám.

A reklám – ha tévézel – kikerülhetetlen. Bár, az utóbbi időben ilyenkor megpróbáltam átkapcsolni, de akkor ott is. Erre azonban felfigyeltem.

A netes közösségi médiát hozza példának. Hogy – azt súgja – másokat nem illene azon át cikizni. Pedig, mostanság dehogynem!

„Aki gyűlölködik, annak szeretettel vágok vissza”; micsoda ósdi szöveg, ja, meg, hogy „all we need is love”, amikor a Beatles szinte perhistorikus… ugyan már! Dohos, avítt, ósdi…

Egészen más a mai korszellem! Igazi, virtigli keresztényi szellemű… Bármelyik tini megmondhatja, hogy minél cikizőbb megjegyzést tesz valaki menő egy másvalaki lúzerre, annál menőbb lesz! Mert, ha az illető valamiben más, és kilóg a sorból, akkor van miért kiközösíteni, és halálra zaklatni. Az elesettek felé tanúsított empátia pedig csak azok mellé sodorhat bárkit, akiket éppen kiközösít a kárörvendő többség.

Mert van, aki jobb! Miért? Csak… mert menő és győztes. Ettől nagyobb a tábora, sokan lájkolják, ezért van mindig igaza. Ezt a tinik is pontosan így tudják. Ez a mai menőség, a nagyok is ezt csinálják, csak ők politikának hívják… pedig, kérem szépen, ez is az, és pont olyan!

Ez a mostani menőség! Vagyis, ez a reklám teljes félreértés… avítt.

…Manapság egy üdítő sokkal jobban tenné, ha a másik közreklámozottat alaposan lebarnítaná, meg savazná, hogy évek óta lejárt lemez, és milyen sötét, és tönkreteszi a fogakat, mert az tutira közismert, hogy tényleg olyan, tehát cikizhető! Ha-ha. Bezzeg…

Ma akkor hatékony egy reklám, ha a korszellemmel szinkron.

Még, hogy ellene… teljes félreértés!

 

Ira M. Archa pedig méginkább ósdi, mert összeirkál ezt-azt, például ilyeneket:

https://drive.google.com/open?id=1WdTpDhXXeqk8CTJrSTg9Z37IJsHRwpIa

Még könyvborítót is összerak hozzá:

https://drive.google.com/open?id=1GCiHIxT_cJjSLH8kCt8Jkt8EotkHN2k-

 

süti beállítások módosítása