Holnapután ügynökség

Holnapután ügynökség

Nép-szavazok - NEMIGEN

2016. augusztus 15. - Ira M. Archa

NEMIGEN

Elmegyek szavazni!

Azon rágódtam, hogy mi a helyes magatartás ez ügyben.

Rájöttem! Ki kell nyilvánítanom az egyértelmű véleményem.

Mert a feltett kérdésre nincsen helyes, és vállalható válasz, viszont van véleményem is, meg akaratom is! Persze, hogy a szuverenitásról is. Meg az emberiességről is. Meg arról is, hogy van helyünk Európában, és azt nem hagyhatom veszélyeztetni, noha az unióval kapcsolatban komoly hiátusokat érzek… „én nem ilyen lovat akartam” ugyan, de – legalább – ez van.

Viszont a lapon majd két karika lesz, pipálandó, vagy ikszelendő… és nekem egyik sem tetszik. Tehát, majd felrajzolok egy harmadikat, beikszelem, és azt írom majd mellé, hogy NEMIGEN.

Legalábbis, én ezt tenném. Indul a kampány! Én ezzel szállok bele:

Voksoljon arra, hogy NEMIGEN!

süti beállítások módosítása