Holnapután ügynökség

Holnapután ügynökség

A KULTÚRKAMPF, VAGYIS HARC, PESTYESEN

2018. augusztus 21. - Ira M. Archa

A KULTÚRKAMPF, VAGYIS HARC, PESTYESEN

Végre elkezdődött, és ez örömet okoz. Egyeseknek.

Egy ilyen vén M. Archa azonban szkepszissel fogadja, ha a mellette legelő nyáj vélemény-kolomposa, bizonyos O. Kosh elégedetten áradozik, eképpen:

- Mert, már éppen itt az ideje!

...Itt az ideje annak, hogy a hazai közbeszédnek a környékéről is végleg eltöröltessenek a komcsi, meg a libsi-bibsi mételyt terjesztők! Hogy talpra állhassanak azok a nyájhoz hűek, akik eddig nem juthattak szóhoz a környező mások miatt! Mert a kultúra lényege semmiképpen nem a minőség, hanem a hovatartozás, mint elsődleges szempont.

De itt az idő… és ismervén a történelmi példákat, én már föl is készültem… bár, még nem lehet tudni, hogy hol lesz az első ünnepélyes könyvégetés, én már utána is néztem a könyvespolcomon… de, sajnos, nem találtam sem a Kertészt, sem az Esterházyt, úgy hogy most muszáj lesz vennem néhány példányt, hogy legyen tűzrevalóm. Úgy sejtem, az akció valamikor szeptember elején lehet majd, a Hősők terén talán…

Mindnyájunknak el kell menni… de az igazi majd az lesz, ha a szerzőket is tűzre tehetjük.

- Nem zavaró esetleg, hogy már egyik sem él?

- Nem? …Nem baj, van másik!

süti beállítások módosítása